Driftsstatus

Her kan I følge driftsstatus på NHCs systemer. Der vil I også kunne læse, hvornår næste servicevindue finder sted. Har I spørgsmål er I velkommen til at kontakte os. Ellers kan I måske finde svar på jeres spørgsmål i vores generelle FAQ.

Aktuel driftsstatus

LØST: 23-06-2017 kl. 11:30 - Der er i øjeblikket problemer med vores telefoni, så man kan ikke komme igennem til os. Vi opdaterer så snart der er nyt.

LØST: 23-03-2017 kl. 08:30 - Der er i øjeblikket driftproblemer på vores terminalservere. Det betyder at performance generelt kører langsomt og programmer kan hænge/fryse. Vi opdaterer så snart der er nyt.

LØST: 03-11-2016 kl. 11:30:00 - Der er i øjeblikket drift problemer hos Microsoft. Det betyder forbindelse og performance til Office365 er ustabil og langsom. Vi opdaterer så snart der er nyt.

LØST: 20-06-2016 kl. 08:00 - Vi har i øjeblikket problemer med vores hovednummer 87 42 8000. Man kan i stedet ringe på vores alternative support nummer: 33 60 25 92

LØST: 04-06-2016 kl 11:50 Vi oplever i øjeblikket problemer med adgangen til vores Driftcenter. Det påvirker alle vores systemer.

LØST: 25-04-2016 kl 19:30 Vi oplever i øjeblikket performance problemer på fjernskrivebordet. Vi arbejder på sagen.

LØST: 13-04-2016 kl 14:05 Manglende forbindelse til Office365. Fejlen ligger på netværket til Office365. Kunder på EnergiMidt fiber forbindelse oplever dette problem incl NHC Driftcenter. Kunder på andre løsninger er ikke umiddelbart berørt af det.

LØST: 27-01-2016 - kl. 11:00: Vores telefonudbyder har stadig problemer. Der kan derfor være problemer med at få telefonisk support. I mellemtiden kan du skrive en mail på: support@nhc.dk for hjælp. Vi beklager ulejligheden

LØST: 27-01-2016 - kl. 09:20: Vi har været ramt af forstyrrelser på elnettet og der kan derfor opleves problemer med systemer. Vi arbejder på opgaven. I øjeblikket er der også problemer med at få kontakt på telefon.

Næste planlagte servicevindue

April 2016 - nærmere information følger.

Kontakt os, hvis I har spørgsmål

Kontakt NHC
Hos Koncern-it på Københavns Universitet vægter vi kundeservice og hjælpsom højt. Derfor er vi glade for, at vi oplever så stor professionalisme hos NHC, hvor vi har outsourcet vores aften- og weekendsupport.
Hvis vi skal kunne drive vores forretning er det alfa og omega, at vi har et stabilt hostingcenter. Det har vi i NHC, som har en professionel tilgang til opgaver og styrer projekter med sikker hånd.
Morten Søltoft, IT-Effect
Der, hvor vi oplever rigtig stor værdi er især ved det, at vi fuldstændigt slipper for at drifte servere – det giver overskud i hverdagen til at fokusere på de opgaver, der er vigtige for vores foreningsmedlemmer.
Sebastian Schwarz, Eksportforeningen