Downloads & vejledninger

Find vejledninger til vores software, opsætning, etc. så I kan komme nemt i gang. Her finder I downloads og vejledninger omkring brugen af de produkter, som NHC tilbyder. Mangler I noget, eller rammer I et forkert link, så må I meget gerne give os et ring på 8742 8000.

Downloads

Fjernskrivebord

RDP-ikon (forbindelse til fjernskrivebord)

Filer til timeregstrering

TIMEREGISTRERING TIL OFFICE 2007
TIMEREGISTRERING TIL OFFICE 2010/2013

Vejledninger

FJERNSKRIVEBORD
SHAREPOINT EKSTERNT LOGIN
KOM NEMT I GANG MED DYNAMICS C5
MICROSOFT OFFICE

Support på abonnementsbasis

Support kan købes på flere måder hos NHC. Betal løbende pr. gældende timepris, køb et klippekort og opnå en billigere timepris, eller tegn et supportabonnement. Med et supportabonnement kan det blive nemmere at budgettere it-udgifterne, fordi i kender den faste, månedlige pris på supporten. Læs om de forskellige supportpakker vi tilbyder og find den, der passer bedst til jeres supportbehov. Vi laver også specialaftaler – kontakt os og tag en snak.

LÆS OM SUPPORTPAKKER
Jeg har 100% tillid til, at hjælpen fra Supporten er præcis og korrekt. Jeg kan bruge min tid bedre end at kæmpe med at løse vores it-problemer – derfor samarbejder vi med Ole og Martin og alle de andre i NHC A/S. Det giver ro i hverdagen.
Troels Nørhede, Visuel Print A/S
Vi har i samarbejde med NHC implementeret Citrix XenDesktop-softwareløsning, som sparer os tid og gør medarbejderne langt mere mobile. De kan nu nemt arbejde hjemmefra eller fra en anden lokation i verden.
Arne Kæseler, Lindab
For IT-Effect er det vigtigt, at vi føler os trygge. Vi skal have sikkerhed for, at vore egne og kunders data til hver en tid bliver håndteret på en ordentlig måde. Det bliver de afgjort hos NHC A/S. Der er styring og struktur på forretningsgange
Morten Søltoft, IT-Effect